آرشیو اسفند ماه 1403

بررسي پوشش هاي سطحي و سقفي

برای جذب مشتری های پردرآمد تر از بازاریابی تقویت استفاده کنید

۷ بازديد
با به اشتراک گذاشتن آنها از طریق رسانه های اجتماعی خود ، دیگران را که مقالات و پادکست های شما را تقویت می کنند ، پیدا کنید. gettyhave شما شنیده اید که محتوا پادشاه ، ملکه و ولیعهد بازاریابی است؟ خوب پادشاه مرده است. تقویت غاصب تاج و تخت بازاریابی است. زنده باد تقویت شده. ایجاد مشاوره چگونه و انتشار آن در اینترنت یک کار حیاتی اما دشوار برای کسانی است که می خواهند با آموزش با تخصص ، مشتری های پردرآمد را جذب کنند. انتظار می رود این کارشناسان آموزش دهنده در مقادیر فزاینده ای بالاتر از کوههای با کیفیت استفاده کنند. اگر به نظر می رسد خسته کننده است ، می تواند باشد. طبق یک مطالعه Accenture ، 100 ٪ از بازاریابان محتوا موافقت کردند که اضافه بار محتوا به یک چالش برتر تبدیل شده است. اما راه بهتری وجود دارد. لیندسی Tjepkema ، متخصص تقویت ، می گوید: "مشکل این است که آنها از اوایل دهه 2000 به یک استراتژی تکیه می کنند." "وقتی فکر می کنید که در بیست سال گذشته چقدر به شدت تغییر کرده است ، این یک مشکل بزرگ است. آنچه در سال 2002 برش بود ، به سادگی آن را در سال 2022 قطع نمی کند. Tjepkema وقتی صحبت از بازاریابی تولید محتوا گیمینگ محتوا می شود ، متضاد است. مدیرعامل و بنیانگذار CASTED ، او ادعا می کند "اولین بستر بازاریابی تقویت شده و تنها راه حل پادکست صوتی و تصویری" است که برای بازاریابان B2B ایجاد شده است. بیشتر برای Youmga فراموش نشدنی است: "ترامپ پس از اینکه او را در حساب کاربری Super Bowlkanye West's X در حساب X Super Bowlkanye West Dark می کند ، تیلور سویفت را مسخره می کند ، بعد از اینکه هیتلر را تحریک می کند ، جیب در تعرفه های تیلور سوئیفتروپ به روزرسانی های زنده: ایالات متحده استیل و Alcoa بعد از بازار پیش از بازار پیش می روند. ترامپ تعهد 25 ٪ فولاد و تعرفه آلومینیوم را در SPOT Social تعهد می کند ، "تقویت یک اصطلاح بازاریابی است که برای تعریف روش هایی برای دستیابی به مخاطبان گسترده تر استفاده می شود. تقویت محتوای شما تنها راه هدایت ترافیک به وب سایت شما است. روش های مختلفی برای تقویت محتوا وجود دارد تا اینکه به مخاطبان مورد نظر شما برسد. تقویت محتوا یک فرآیند در حال انجام است و دارای چندین تکنیک است که منجر به نتایج مطلوب می شود. " ترفند این است که دیگران را پیدا کنید که مقالات و پادکست های شما را با به اشتراک گذاشتن آنها از طریق ارتباطات رسانه های اجتماعی خود تقویت کنند. این می تواند نتایج رشد هندسی را برای تعداد افرادی که محتوا مصرف می کنند ، ایجاد کند. یک درخواست ساده برای یک گروه تقویت کننده که شما برای "لطفا به اشتراک بگذارید:" می تواند شگفتی های کار کند. Tjepkema می گوید: "اگر بازاریابان محتوا می خواهند مخاطبان خود را درگیر کنند ، با چشم اندازها روابط معناداری برقرار کنند و وفاداری مشتری را برقرار کنند که نتایج واقعی را به دنبال داشته باشد ، زمان آن رسیده است که نحوه اجرای بازاریابی محتوا را به طور کامل تغییر شکل دهیم." "آنها باید استراتژی بازاریابی محتوای منسوخ خود را به یک استراتژی بازاریابی تقویت شده تبدیل کنند." Tjepkema ، مدیرعامل تبدیل شده به بازاریاب ، بیش از 15 سال تجربه در بازاریابی B2B دارد. او علاقه مند به ساخت برند معتبر مبتنی بر مکالمه ، زنان در رهبری ، فرهنگ های قوی در محل کار و "بازاریابی محتوا است که مخاطبان را در مورد الگوریتم ها در اولویت قرار می دهد." به گفته Tjepkema ، بازاریابی تقویت شده نسل بعدی بازاریابی است. این تمرکز بر قرار دادن مکالمات در مرکز استراتژی بازاریابی شما و سپس تقویت آن دیدگاه های متخصص در چندین کانال است. Tjepkema می گوید: "به جای چرخاندن چرخ های خود برای ایجاد پست بزرگ وبلاگ بعدی برای ارائه الگوریتم ها ، به سادگی با یک مکالمه شروع کنید. آن را ضبط کنید. آن محتوای صوتی و تصویری غنی را منتشر کنید ، سپس آن را بیرون کنید. آن را در قالب ها و کانال های دیگر تقویت کنید تا دسترسی خود را گسترش داده و بازده کلی سرمایه گذاری را افزایش دهید. " Tjepkema به بازاریابان محتوا توصیه می کند تا در پنج مرحله ، محتوای غنی ، با ارزش و جذاب را ایجاد کنند تا تمام کانال ها را سوخت دهند: * مکالمه ، رسمی یا غیررسمی داشته باشید. * مکالمه را ضبط کنید و آن را به اشتراک بگذارید. * پیچیدن آن در کانال های دیگر. * اندازه گیری و تأمل کنید. * مجدداً مانند بطری شامپو می گوید: لات. شستشو تکرار Tjepkema می گوید: "زیبایی بازاریابی تقویت شده نه تنها این است که زندگی را برای بازاریابان محتوا آسان تر می کند ، بلکه به مارک ها نیز کمک می کند تا با مخاطبان خود روابط معنادار برقرار کنند و در نتیجه ، تبدیل ها را افزایش داده و درآمد را افزایش می دهند." Tjepkema می افزاید: تقویت ممکن است مانند برخی از استراتژی های آینده نگر به نظر برسد ، اما این طور نیست. مارک هایی مانند Salesforce ، Drift ، PayPal ، HubSpot ، Caterpillar و Gong در حال حاضر به بازاریابی تقویت شده برای تأمین نیروهای بازاریابی محتوای خود متکی هستند. مرا در توییتر یا LinkedIn دنبال کنید. وب سایت من را بررسی کنید. هنری Devrieshenry Devries ، M.B.A. ، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت Indie Books International ، هر سال با هزاران نفر از افراد تجاری در مورد نحوه ترغیب با یک داستان صحبت می کند. وی در نوشتن و سخنرانی خود ، به روش های طنزآمیز ، استراتژی های عملی که می تواند نتایج فروش را دو برابر کند و به بازده بازاریابی از 400 ٪ تا 2000 ٪ برسد. او همچنین رئیس موسسه جدید بازاریابی مشتری ، یک شرکت آموزشی است که وی در سال 1999 تأسیس کرد. وی رئیس جمهور پیشین آژانس تبلیغاتی و روابط عمومی AD 500 AD است و به عنوان عضو هیئت علمی بازاریابی و دستیار معاون آموزش ادامه تحصیل در دانشگاه کالیفرنیا ، سن دیگو خدمت کرده است. در ده سال گذشته ، وی به Ghostwrite ، ویرایش ، کمک کرده است. و همکار بیش از 300 کتاب تجاری ، از جمله پرفروش ترین McGraw-Hill ، "چگونه می توان معامله ای مانند وارن بافت را تعطیل کرد"-به پنج زبان از جمله چینی. وی مدرک لیسانس خود را از UC San Diego ، MBA خود از دانشگاه ایالتی سن دیگو به دست آورد و برنامه های گواهینامه ای را در دانشکده بازرگانی هاروارد به پایان رسانده است. در نتیجه کار وی ، مشاوران و صاحبان مشاغل چهار BS را دریافت می کنند: رزرو بیشتر ، وبلاگ های بیشتر ، وزوز بیشتر ، و یک مسیر و برنامه ریزی برای کسب و کار بیشتر. در یک یادداشت شخصی ، او یک مهره بیس بال است. او یک نویسنده سابق آسوشیتدپرس ، وی از چهل و یک پارک اصلی لیگ لیگ بازدید کرده است و قبل از اینکه "همه را لمس کند" سه نفر را پشت سر گذاشت. "سرگرمی او در حال نوشتن فیلمنامه های کمدی است که امیدوار است روزی در فیلم ها ساخته شود.">

راهنمای نهایی ارتقاء خدمات مالی در موتورهای جستجو و رسانه های اجتماعی در سال 2025

۱۱ بازديد
دیوید Ispiryan مدیرعامل Effeect است ، جایی که او به مشاغل کمک می کند تا از طریق استراتژی های نوآورانه بازاریابی تولید محتوا گیمینگ دیجیتال ، به صورت آنلاین رونق بگیرند. GettyAdvertising Services Financial Online یک استراتژی بسیار تنظیم شده و با ارزش است. بسترهای نرم افزاری مانند Google ، Facebook و Microsoft فرصت های بسیار خوبی را ارائه می دهند ، اما رعایت دقیق دستورالعمل های صنعت بسیار مهم است. من سالها با تبلیغ کنندگان خدمات مالی کار کرده ام و چالش های ارتقاء محصولات بانکی ، سرمایه گذاری ، تجارت و وام را در یک منظره دیجیتالی بسیار تنظیم شده تجربه کرده ام. در Effeect ، ما به مارک های مالی کمک کرده ایم تا از انطباق ، پیام رسانی شفاف استفاده کنند و کمپین ها را در سکوهای جستجو ، اجتماعی و بومی بهینه سازی کنند. موسسات مالی می توانند با تمرکز بر روی مجوزهای مورد نیاز ، با استفاده از افشای روشن ، آموزش مخاطبان و هدف قرار دادن دقیق ، در حین ایجاد روابط قوی مشتری ، سازگار باشند. در این راهنما ، استراتژی ها ، الزامات و بهترین شیوه های ارتقاء خدمات مالی را تجزیه می کنم. گواهینامه ها و الزامات مربوط به خدمات مالی ADSBEFORE راه اندازی کمپین ها ، تبلیغ کنندگان مالی باید از سیاست های پلتفرم و استانداردهای نظارتی اطمینان حاصل کنند. بیشتر برای Youmga فراموش نشدنی است: "ترامپ پس از اینکه برخی از تماشاگران او را در تعرفه های Super Bowltrump به روزرسانی های زنده می کنند ، تیلور سویفت را مسخره می کند: پس از ترامپ 25 ٪ از فولاد و آلومینیوم ، 100 میلیارد دلار Satoshi Nakamoto Bitcoin Bitcoin Bitcoin Supta را به روزرسانی های Super Bowltrump می کند. هشدار صادر شده پس از Mystery Deepens1. تبلیغات گوگل تبلیغ کنندگان خدمات مالی باید صدور گواهینامه محصولات و خدمات مالی Google ADS را بدست آورند. تبلیغ کنندگان ارتقاء وام ، اعتبار ، بیمه یا محصولات سرمایه گذاری باید صدور گواهینامه را برای تأیید مشروعیت انجام دهند. محصولات محدود مانند مبادلات cryptocurrency ، محصولات سوداگرانه پیچیده (به عنوان مثال ، CFDS ، فارکس) و برخی وام های پرداخت روزانه با محدودیت های اضافی روبرو هستند. علاوه بر این ، شما باید سلب مسئولیت های شفاف را برای نرخ بهره ، خطرات یا شرایط درج کنید. 2. فیس بوک و اینستاگرام (متا) متا خط مشی محصولات و خدمات ممنوع خود را اجرا می کند. تبلیغات ممنوع شامل ارتقاء وام های پرداخت روزانه ، پیشنهادات گمراه کننده یا محصولات درنده است. تبلیغ کنندگان باید کلیه سلب مسئولیت های قانونی لازم و شرایط محصول را شامل شوند. حتماً از فیلترهای پیشرفته جمعیت شناختی متا نیز برای حذف کاربران زیر سن قانونی یا مالی بی تجربه استفاده کنید. 3. تبلیغات مایکروسافت مایکروسافت دستورالعمل های دقیق برای تبلیغات مالی دارد. تبلیغات برای محصولات پرخطر نمی تواند افراد زیر 18 سال را هدف قرار دهد. علاوه بر این ، منحصر به فرد برای مایکروسافت ، LinkedIn Targeting به تبلیغ کنندگان مالی اجازه می دهد تا بر اساس عنوان شغلی یا صنعت به متخصصان برسند. 4. سیستم عامل های تبلیغاتی بومی سیستم عامل های تبلیغاتی بومی نیاز به شفافیت بالا و سلب مسئولیت های واضح برای تبلیغات مالی دارند. از ادعاهای اغراق آمیز مانند "سریع ثروتمند شوید!" و روی مخاطبان تحصیل کرده یا با تجربه مالی تمرکز کنید. استراتژی های تبلیغاتی خاص پلتفرم 1. Google AdsGoogle به دلیل دستیابی و ترافیک جستجو ، یک بستر برای خدمات مالی است. برخی از انواع کمپین مؤثر شامل موارد زیر است: * کمپین های جستجو: کلمات کلیدی با کیفیت بالا مربوط به محصول یا خدمات شما را هدف قرار دهید. * تبلیغات نمایش: برای دستیابی به کاربرانی که از سایت شما بازدید کرده اند ، از بازاریابی استفاده کنید اما تبدیل نشده اند. * تبلیغات YouTube: ایجاد کمپین های ویدیویی آموزشی که محصولات پیچیده را ساده می کند. TIPS برای Google Ads موفقیت: * از تبلیغات جستجوی پاسخگو برای آزمایش چندین عناوین و توضیحات استفاده کنید. * شامل برنامه های افزودنی تبلیغاتی مانند پیوندهای سایت و فراخوان برای برجسته کردن ویژگی ها .2. Facebook و Instagram AdSfacebook و اینستاگرام برای هدف قرار دادن جمعیتی خاص ، علایق و رفتارهای خاص عالی هستند. چند استراتژی مؤثر شامل موارد زیر است: * قالب های تبلیغاتی: از تبلیغات چرخ فلک برای نمایش چندین محصول استفاده کنید. داستانها و قرقره ها برای درگیر شدن در تبلیغات مالی به خوبی کار می کنند. * فرم های سرب: سفر کاربر را با فعال کردن فرم های سرب در برنامه ساده کنید. * بازاریابی: برای استفاده مجدد از کاربرانی که با تبلیغات قبلی خود در تعامل هستند یا از وب سایت خود بازدید کرده اند ، از retargeting استفاده کنید. برای انطباق ، در صورت لزوم درخواست گواهینامه ها را دهید و همیشه سلب مسئولیت های قانونی را شامل می شود. علاوه بر این ، از هدف قرار دادن جمعیتی آسیب پذیر ، مانند کاربران زیر سن یا گروه های کم درآمد ، برای محصولات مالی پرخطر خودداری کنید. 3. مشخصات پروفایل LinkedIn TargetingLinkedIn هدف قرار دادن از طریق مایکروسافت به ویژه برای خدمات مالی B2B مانند وام های تجاری کوچک یا بیمه شرکت ها مؤثر است. این ابزار سودمند است زیرا می تواند متخصصان را با عنوان شغلی ، صنعت یا اندازه شرکت هدف قرار دهد. همچنین می تواند مقالات سفید ، وبینارها یا مطالعات موردی را برای ایجاد اختیارات شما ترویج کند. 4. تبلیغات تبلیغاتی بومی تبلیغات در سیستم عامل هایی مانند Outbrain و Taboola برای ترویج محتوای طولانی مانند وبلاگ ها یا کتاب های الکترونیکی ایده آل هستند. برای تبلیغات بومی برای خدمات مالی ، از عناوین قانع کننده برای هدایت کلیک و پیوند به صفحه فرود که اطلاعات دقیق تری یا مشاوره رایگان را ارائه می دهد ، استفاده کنید. ترویج محصولات پرخطر در صورت تبلیغ محصولات سوداگرانه یا پرخطر (به عنوان مثال ، cryptocurrency ، فارکس) ، این دستورالعمل ها را دنبال کنید: * سلب مسئولیت های روشن: شامل هشدارهای خطر شوید. * بازاریابی محتوا: برای توضیح خطرات و مزایای این محصولات از وبلاگ ها یا فیلم های آموزشی استفاده کنید. * هدف قرار دادن محدود کننده: روی کاربران با تجربه یا واجد شرایط تمرکز کنید. اندازه گیری و بهینه سازی کمپین استو اطمینان حاصل کنید ، ROI ، پیگیری و بهینه سازی این KPI ها: * نرخ تبدیل (CVR): اندازه گیری تعداد کاربر را اندازه گیری کنید. * هزینه برای هر سرب (CPL): هزینه های پیگیری در هر سرب خریداری شده. * معیارهای نامزدی: از نرخ تکمیل CTR و فیلم استفاده کنید. * بررسی های مربوط به انطباق: به طور مرتب تبلیغات حسابرسی برای اطمینان از رعایت سیاست ها و مقررات به روز شده. با به روز ماندن با نیازهای پلتفرم ، اعمال هدف گذاری پیشرفته و ایجاد کمپین های شفاف ، تبلیغ کنندگان خدمات مالی می توانند به رشد پایدار دست یابند. با رویکرد درست ، کانال های تبلیغاتی می توانند به ابزارهای خوبی برای دستیابی و تبدیل مخاطبان مالی تبدیل شوند. شورای آژانس Forbes یک جامعه فقط دعوت برای مدیران در روابط عمومی موفق ، استراتژی رسانه ای ، آژانس های خلاق و تبلیغاتی است. آیا واجد شرایط هستم؟ مرا در LinkedIn دنبال کنید. وب سایت من را بررسی کنید. دیوید Ispiryandavid Ispiryan مدیرعامل Effeect است ، جایی که او به مشاغل کمک می کند تا از طریق استراتژی های نوآورانه بازاریابی دیجیتال به صورت آنلاین پیشرفت کنند. نمایه کامل اجرایی دیوید ایزپرین را اینجا بخوانید. "> بازاریابی