تابه تابستانی که قلب خود را روی سینه خود پوشیده است

۱۳ بازديد
Bianca Jagger ، فعال حقوق بشر ، یک تی شرت را با شعار "این همان چیزی است که یک انسان ... [+] مدافع حقوق به نظر می رسد" در جریان اعتراض به رئیس جمهور آمریکا دونالد ترامپ در لندن ، ایالات متحده ، روز جمعه ، ژوئیه. 13 ، 2018. © 2018 Bloomberg Finance LP هنگامی که ماریا گرازیا چیوری برای اولین بار در مجموعه Dior's Bunway برای اولین بار در مجموعه خود قرار داد و با یک نشانه اعلام کرد: "همه ما باید فمینیست شویم" ، جهان توجه نکرد - نه حداقل به این دلیل که این تماس به اسلحه توسط یک مدل در یک پلاکارد نگه داشته نشده است پوشیده از همه نمایش های عجیب و غریب از نمایش بهار/تابستان 2004 جان گالیانو. در عوض ، این پیام-که در پایتخت های بلوک نوشته شده بود-بر روی یک تی شرت سفید ساده مزین شده بود. سرعتی که خبر وقوع این وقوع در سراسر جهان پرواز می کند ، حداقل به همان اندازه در مورد رسانه می گوید. همانطور که بازاریابان (و شوخی های اینترنتی/فعالان) می دانند ، تی شرت نهایی بیلبورد است. این پوشنده را به یک پیام مستقیم تبدیل می کند که با هر کسی که در چشم باشد مقابله می کند. کلمات یا تصاویری را انتخاب کنید که به اندازه کافی قدرتمند باشند ، و پیراهن شبیه به یک مدوسا مدرن می شود و آن را مانند آن می گوید ، حقیقت را به قدرت می رساند. تأثیر فوری است. و پوشنده حتی لازم نیست یک کلمه را بیان کند. موفقیت ویروسی Chiuri برای دیگران از بین نرفت. ایزابل مارانت در حال چشمک زدن به چشم ، پیراهن های روز جهانی زن "You Go Go Go Go Go Go" را با قیمت 140 دلار به فروش می رساند. آنها در کنار Tees 130 دلار "زنانه الهی" Alexachung ظاهر شدند. کسانی که قیمت های اصلی خیابان را ترجیح می دهند ، می توانند به جای تی شرت IWD GAP ، که به سادگی بیان می کنند ، "من کافی هستم" در دست نوشته های نزدیک به کودک. هر پیراهن ، پژواک های جنبش #MeToo را در بسته ای قرار می دهد که با توجه به سادگی واضح آن ، توجه خود را به خود جلب می کند. روی یک تیپ سفید ساده ، هر چیزی ظاهر می شود. برای بازاریابان ، پتانسیل مخرب این پوشاک فروتن وسیع است. در سال 2015 ، پیش از جام جهانی ، اسپانسر تیم راگبی انگلیس ، O2 Hunged Branded Trants را روی خطوط شستشو که در شهرهای سراسر کشور بنا کرده اند ، آویزان کرد. هواداران می توانند برای فرصتی برای کسب یکی از 50،000 پیراهن از جمله با صدای جیر جیر با هشتگ #Weartherose به رقابت بپردازند. O2 تخمین می زند که این کارزار منجر به حدود 5 میلیون عمل پشتیبانی از این تیم شده است. چه کسی یک تی شرت آزاد را دوست ندارد؟ اما تی شرت بیش از یک بیلبورد برای یک پیام ، مارک دار یا در غیر این صورت است. یک تیپ سفید ساده نمادی نهایی از خنک تابستانی آمریکایی است - یک مورد به همان اندازه مرتبط و بی انتها است که امروزه توسط امثال جیمز دین ، ​​استیو مک کوئین ، مارلون براندو ، دنی زوکو جان تراولتا در گریس ورزش می شود و البته فونز شری رادل روزنبرگ ، گورو مد موافق است و در مصاحبه ای به ما می گوید: "فرانسوی ها پیراهن ملوان خود را دارند ، و آمریکایی ها دارای سفیدی سفید هستند-این برای همه از کارگران یقه آبی گرفته تا ویراستاران مد جذاب است. از نظر من ، پوشیدن یک تیپ سفید ساده به شما امکان می دهد داستان خود را بگویید زیرا همه فقط کمی متفاوت می پوشند. این همان چیزی است که من در مورد آن دوست دارم. " یک تیپ سفید ساده توانایی بی نظیری برای تسکین به موجودات آتشین ، تکانشی و ذوب کننده در درون دارد. انفجارهای براندو عضلانی را در یک تایی محکم و پوشیده از عرق در نیواورلئان مرطوب در یک خیابان خیابانی به نام Desire یا جیمز دین گمشده ، عصبانی L.A در یک بچه سفید بکر در شورشی و بدون دلیل در نظر بگیرید. اما Tees می تواند به همان اندازه که پوشش می دهد ، آشکار کند. رادل روزنبرگ می گوید: "به آن کمپین های شگفت انگیز شکاف مدرسه قدیمی در طول سالها فکر کنید." "شارون استون با پیراهن دکمه ای شکاف سفید به اسکار با آن دامن ورا وانگ پوشیده شد. سبک آمریکایی در بهترین حالت. چه چیزی آن را عالی می کند؟ باید بی دردسر باشد. باید خوب باشد. و باید پوشیده شود. برای پول من ، مردی در یک پیراهن سفید و شلوار جین جنسی تر از مردی است که در یک کت و شلوار قرار دارد و هر روز کراوات می کند. و روی یک زن ، بی سن و شیک است. اگر یک زن سفید کامل یک زن بود ، جنیفر آنیستون خواهد بود. او دختر پوستر برای کالیفرنیای گاه به گاه خنک است. " چگونه می توانید یک TEE ساده را برای کار برای پیام خود قرار دهید؟ ماریان سالزمین ماریان ارتباطات جهانی را در فیلیپ موریس بین المللی (PMI) هدایت می کند زیرا این امر به آینده ای بدون دود تبدیل می شود. به نام یکی از پنج روند برتر جهان (ماندگارترین سهم او: محبوب ترین "متروجین" برای بازاریابی تولید محتوا تخصصی برند) ، ماریان یکی از متداول ترین مدیران روابط عمومی زن در جهان است. وی در کتاب قدرت جهانی Prweek ذکر شده است ، به عنوان یک زن برتر PR News در روابط عمومی شناخته شد و به سالن Prweek Femme 2017 القا شد. برای پیوستن به PMI ، ماریان از سال 2009 تا 2018 مدیرعامل Havas PR آمریکای شمالی بود. افسر بازاریابی در شرکت روابط عمومی Porter Novelli از سال 2008 تا 2009 ، CMO در JWT در سراسر جهان از 2005 تا 2008 ، و معاون رئیس جمهور و مدیر ارشد استراتژی در یورو RSCG در سراسر جهان (بعداً به عنوان هاواس) از سال 2001 تا 2004. در اوایل دهه 1990 ، او او Cyberdialogue را بنیانگذاری کرد-اولین شرکت تحقیقات بازار آنلاین جهان. ماریست نویسنده یا نویسنده 16 کتاب از جمله Buzz ، اولین کتاب بزرگ تجاری در زمینه بازاریابی Buzz ، و جدیدترین او ، Agile PR: پیام رسانی متخصص در Hyper- متصل ، همیشه در جهان (2017 ؛ AMACOM). وی رهبری فکری ، مدیریت شهرت و برنامه های رسانه های اجتماعی برنده جوایز را اجرا کرده است. میهمان با افتخارات دانشگاه براون با مدرک جامعه شناسی فارغ التحصیل شده است. او در لری ، سوئیس زندگی می کند. South Kingstown ، Rhode Island ؛ توسان ، آریزونا - و بیشتر در ابر. "> * استانداردهای تحریریه * تحسین های فوربس
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.