برای جذب مشتری های پردرآمد تر از بازاریابی تقویت استفاده کنید

۷ بازديد
با به اشتراک گذاشتن آنها از طریق رسانه های اجتماعی خود ، دیگران را که مقالات و پادکست های شما را تقویت می کنند ، پیدا کنید. gettyhave شما شنیده اید که محتوا پادشاه ، ملکه و ولیعهد بازاریابی است؟ خوب پادشاه مرده است. تقویت غاصب تاج و تخت بازاریابی است. زنده باد تقویت شده. ایجاد مشاوره چگونه و انتشار آن در اینترنت یک کار حیاتی اما دشوار برای کسانی است که می خواهند با آموزش با تخصص ، مشتری های پردرآمد را جذب کنند. انتظار می رود این کارشناسان آموزش دهنده در مقادیر فزاینده ای بالاتر از کوههای با کیفیت استفاده کنند. اگر به نظر می رسد خسته کننده است ، می تواند باشد. طبق یک مطالعه Accenture ، 100 ٪ از بازاریابان محتوا موافقت کردند که اضافه بار محتوا به یک چالش برتر تبدیل شده است. اما راه بهتری وجود دارد. لیندسی Tjepkema ، متخصص تقویت ، می گوید: "مشکل این است که آنها از اوایل دهه 2000 به یک استراتژی تکیه می کنند." "وقتی فکر می کنید که در بیست سال گذشته چقدر به شدت تغییر کرده است ، این یک مشکل بزرگ است. آنچه در سال 2002 برش بود ، به سادگی آن را در سال 2022 قطع نمی کند. Tjepkema وقتی صحبت از بازاریابی تولید محتوا گیمینگ محتوا می شود ، متضاد است. مدیرعامل و بنیانگذار CASTED ، او ادعا می کند "اولین بستر بازاریابی تقویت شده و تنها راه حل پادکست صوتی و تصویری" است که برای بازاریابان B2B ایجاد شده است. بیشتر برای Youmga فراموش نشدنی است: "ترامپ پس از اینکه او را در حساب کاربری Super Bowlkanye West's X در حساب X Super Bowlkanye West Dark می کند ، تیلور سویفت را مسخره می کند ، بعد از اینکه هیتلر را تحریک می کند ، جیب در تعرفه های تیلور سوئیفتروپ به روزرسانی های زنده: ایالات متحده استیل و Alcoa بعد از بازار پیش از بازار پیش می روند. ترامپ تعهد 25 ٪ فولاد و تعرفه آلومینیوم را در SPOT Social تعهد می کند ، "تقویت یک اصطلاح بازاریابی است که برای تعریف روش هایی برای دستیابی به مخاطبان گسترده تر استفاده می شود. تقویت محتوای شما تنها راه هدایت ترافیک به وب سایت شما است. روش های مختلفی برای تقویت محتوا وجود دارد تا اینکه به مخاطبان مورد نظر شما برسد. تقویت محتوا یک فرآیند در حال انجام است و دارای چندین تکنیک است که منجر به نتایج مطلوب می شود. " ترفند این است که دیگران را پیدا کنید که مقالات و پادکست های شما را با به اشتراک گذاشتن آنها از طریق ارتباطات رسانه های اجتماعی خود تقویت کنند. این می تواند نتایج رشد هندسی را برای تعداد افرادی که محتوا مصرف می کنند ، ایجاد کند. یک درخواست ساده برای یک گروه تقویت کننده که شما برای "لطفا به اشتراک بگذارید:" می تواند شگفتی های کار کند. Tjepkema می گوید: "اگر بازاریابان محتوا می خواهند مخاطبان خود را درگیر کنند ، با چشم اندازها روابط معناداری برقرار کنند و وفاداری مشتری را برقرار کنند که نتایج واقعی را به دنبال داشته باشد ، زمان آن رسیده است که نحوه اجرای بازاریابی محتوا را به طور کامل تغییر شکل دهیم." "آنها باید استراتژی بازاریابی محتوای منسوخ خود را به یک استراتژی بازاریابی تقویت شده تبدیل کنند." Tjepkema ، مدیرعامل تبدیل شده به بازاریاب ، بیش از 15 سال تجربه در بازاریابی B2B دارد. او علاقه مند به ساخت برند معتبر مبتنی بر مکالمه ، زنان در رهبری ، فرهنگ های قوی در محل کار و "بازاریابی محتوا است که مخاطبان را در مورد الگوریتم ها در اولویت قرار می دهد." به گفته Tjepkema ، بازاریابی تقویت شده نسل بعدی بازاریابی است. این تمرکز بر قرار دادن مکالمات در مرکز استراتژی بازاریابی شما و سپس تقویت آن دیدگاه های متخصص در چندین کانال است. Tjepkema می گوید: "به جای چرخاندن چرخ های خود برای ایجاد پست بزرگ وبلاگ بعدی برای ارائه الگوریتم ها ، به سادگی با یک مکالمه شروع کنید. آن را ضبط کنید. آن محتوای صوتی و تصویری غنی را منتشر کنید ، سپس آن را بیرون کنید. آن را در قالب ها و کانال های دیگر تقویت کنید تا دسترسی خود را گسترش داده و بازده کلی سرمایه گذاری را افزایش دهید. " Tjepkema به بازاریابان محتوا توصیه می کند تا در پنج مرحله ، محتوای غنی ، با ارزش و جذاب را ایجاد کنند تا تمام کانال ها را سوخت دهند: * مکالمه ، رسمی یا غیررسمی داشته باشید. * مکالمه را ضبط کنید و آن را به اشتراک بگذارید. * پیچیدن آن در کانال های دیگر. * اندازه گیری و تأمل کنید. * مجدداً مانند بطری شامپو می گوید: لات. شستشو تکرار Tjepkema می گوید: "زیبایی بازاریابی تقویت شده نه تنها این است که زندگی را برای بازاریابان محتوا آسان تر می کند ، بلکه به مارک ها نیز کمک می کند تا با مخاطبان خود روابط معنادار برقرار کنند و در نتیجه ، تبدیل ها را افزایش داده و درآمد را افزایش می دهند." Tjepkema می افزاید: تقویت ممکن است مانند برخی از استراتژی های آینده نگر به نظر برسد ، اما این طور نیست. مارک هایی مانند Salesforce ، Drift ، PayPal ، HubSpot ، Caterpillar و Gong در حال حاضر به بازاریابی تقویت شده برای تأمین نیروهای بازاریابی محتوای خود متکی هستند. مرا در توییتر یا LinkedIn دنبال کنید. وب سایت من را بررسی کنید. هنری Devrieshenry Devries ، M.B.A. ، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت Indie Books International ، هر سال با هزاران نفر از افراد تجاری در مورد نحوه ترغیب با یک داستان صحبت می کند. وی در نوشتن و سخنرانی خود ، به روش های طنزآمیز ، استراتژی های عملی که می تواند نتایج فروش را دو برابر کند و به بازده بازاریابی از 400 ٪ تا 2000 ٪ برسد. او همچنین رئیس موسسه جدید بازاریابی مشتری ، یک شرکت آموزشی است که وی در سال 1999 تأسیس کرد. وی رئیس جمهور پیشین آژانس تبلیغاتی و روابط عمومی AD 500 AD است و به عنوان عضو هیئت علمی بازاریابی و دستیار معاون آموزش ادامه تحصیل در دانشگاه کالیفرنیا ، سن دیگو خدمت کرده است. در ده سال گذشته ، وی به Ghostwrite ، ویرایش ، کمک کرده است. و همکار بیش از 300 کتاب تجاری ، از جمله پرفروش ترین McGraw-Hill ، "چگونه می توان معامله ای مانند وارن بافت را تعطیل کرد"-به پنج زبان از جمله چینی. وی مدرک لیسانس خود را از UC San Diego ، MBA خود از دانشگاه ایالتی سن دیگو به دست آورد و برنامه های گواهینامه ای را در دانشکده بازرگانی هاروارد به پایان رسانده است. در نتیجه کار وی ، مشاوران و صاحبان مشاغل چهار BS را دریافت می کنند: رزرو بیشتر ، وبلاگ های بیشتر ، وزوز بیشتر ، و یک مسیر و برنامه ریزی برای کسب و کار بیشتر. در یک یادداشت شخصی ، او یک مهره بیس بال است. او یک نویسنده سابق آسوشیتدپرس ، وی از چهل و یک پارک اصلی لیگ لیگ بازدید کرده است و قبل از اینکه "همه را لمس کند" سه نفر را پشت سر گذاشت. "سرگرمی او در حال نوشتن فیلمنامه های کمدی است که امیدوار است روزی در فیلم ها ساخته شود.">
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.