چرا بازاریابی یکپارچه آینده است

بررسي پوشش هاي سطحي و سقفي

چرا بازاریابی یکپارچه آینده است

۸ بازديد
چگونه می توانیم دشمن را برای ادغام در سازمان های خودمان غلبه کنیم؟ راه حل در تغییر کلیدی ... [+] از فرهنگ رقابت به فرهنگ همکاری نهفته است. گتی بازاریابان امروز خود را در محیطی فوق العاده پیچیده می یابند. مدل های بازاریابی سنتی شکسته شده اند ، تکه تکه شدن شایع است ، و مبارزه برای ارتباط بستگی به اتخاذ یک مدل برابر با چالش های پیش رو دارد. در حالی که بازاریابان با فشار درآمدی درآمدی روبرو می شوند ، تنوع گیج کننده ای در مشتریان ، بازارها ، کانال ها و محصولات ، کاهش بودجه و سازمان های ساکت شده ، تحقیقات انجام شده توسط خبرهای خبری و سایر ذهن های بازاریابی به جلو نشان می دهد که ما در رسانه های ذن مدتهاست که می دانیم : یک رویکرد یکپارچه بازاریابی به سرعت در حال تبدیل شدن به الگوی آینده است. چرا این رویکرد اهمیت دارد همانطور که از این نام پیداست ، بازاریابی یکپارچه رویکردی است که انسجام را به پیچیدگی و تکه تکه شدن می بخشد که به طور فزاینده ای جهان بازاریابی را توصیف می کند. به طور خاص ، بازاریابی یکپارچه به فرایند هماهنگی و هماهنگی یک سازمان بازاریابی برای ارائه یک تجربه محتوای مداوم ، یکپارچه و محور مشتری در تمام کانال ها اشاره دارد. از آنجا که محتوا ارز متداول هر بازار و نقطه لمسی مصرف کننده است ، بازاریابی یکپارچه باعث افزایش کارایی عملیاتی می شود و عملکرد برتر را از طریق همکاری هدایت می کند. پرونده تجاری برای بازاریابی یکپارچه تغییر از تبدیل شدن به یک بازیکن رقابتی به یک نیروگاه سود است. قدرت فراتر از آن. به عنوان گواهی بر قدرت بازاریابی یکپارچه ، تحقیقات انجام شده توسط گارتنر نشان داده است که کمپین های یکپارچه در بین 4+ کانال ها 300 درصد از کمپین های تک یا دو کانال بهتر عمل می کنند. تقویت یک پیام ثابت باعث می شود ارزش درایو باشد و به گفته Kantar Millward Brown ، کمپین های یکپارچه 31 درصد در ساخت مارک ها مؤثرتر هستند. مبارزه واقعی است. این نوع اعداد این سؤال را ایجاد می کنند که چرا سازمان های بازاریابی بیشتر رویکرد یکپارچه اتخاذ نکرده اند؟ در بیش از یک دهه همکاری با سازمان های بازاریابی به منظور کمک به آنها در دستیابی به ادغام ، این پاسخ کوتاهی است که من به آن رسیده ام: مبارزه واقعی است. ما با دشمن آشنا شده ایم و ما هستیم. اگرچه مقصر بودن پیچیدگی در خارج از سازمان های ما به عنوان مانع اصلی که در راه ما ایستاده است آسان است ، اما مهمترین چالش برای ایجاد یک سازمان بازاریابی یکپارچه داخلی است. گفت متفاوت ، ما با دشمن آشنا شده ایم و این ما هستیم. رقابت جواب نمی دهد. دشمن ادغام که در سازمان خود ما نهفته است ، رقابت داخلی است که ناشی از تقسیمات یک بار عملکردی در داخل و بین تیم ها برای رسیدگی به چالش های چند کانال است. اما با توجه به اینکه چند کانال به سرعت جای خود را به omnichannel می دهد ، سیلوهای مبتنی بر کانال های خاص بدهی های جدی و مناطق فعال اختلال عملکرد هستند و ادغام بسیار مهم است. چگونه می توانیم دشمن را برای ادغام در سازمان های خودمان غلبه کنیم؟ این راه حل در تغییر کلیدی از فرهنگ رقابت به فرهنگ همکاری است. با کاهش رقابت ، همکاری افزایش می یابد و با افزایش همکاری ، ادغام سازمانی و مشتری محور افزایش می یابد. شش نقطه عطف برای ایجاد یک سازمان بازاریابی یکپارچه. * حمایت از حمایت مالی اجرایی و خرید متقابل عملکردی. بدون حمایت مالی اجرایی اختصاصی و خرید متقابل عملکردی ، یک سازمان بازاریابی یکپارچه یک شروع کننده است. (و رهبرانی که از سیلوها پذیرایی می کنند باید درک کنند که امتناع آنها از اتخاذ یک رویکرد یکپارچه ، به طور فعال امکان رقابت آنها را فراهم می کند.) * یک تیم عملکردی متقابل را که وظیفه ادغام سازمان را دارد ، جمع کنید. اگر در سازمان خود رهبر هستید ، قهرمانان و رهبران عملکردی را پیدا کنید که از شما پشتیبانی کنند. اگر قهرمان هستید ، همکاران همفکر را پیدا کنید و یک مدیر اجرایی را استخدام کنید که بتواند به ابتکار ادغام کمک کند. * یک تجزیه و تحلیل SWOT انجام دهید. در این مرحله ، ایده لزوماً یافتن راه حل ها نیست بلکه کشف مسائل و چالش های کلیدی در سراسر تیم و با ذینفعان برای رسیدن به همان صفحه است. شناسایی سیلوهای پنهان (که می تواند به عنوان مناطق بی نظیر تخصصی) و سایر موانع همکاری شناخته شود ، بسیار مهم است. * با برنامه ریزی مشترک که توسط یک ایده بزرگ متحد هدایت می شود ، پیش بروید. برنامه ریزی مشارکتی باید با یک ایده بزرگ که در خدمت سه کار است ، هدایت شود. اول ، این ایده بزرگ باید در داستان پردازی پویا متمرکز شود و به عنوان ستاره شمالی شما باشد. دوم ، باید جاه طلب ، هدفمند و با ارزش های برند شما هماهنگ باشد. آخر اینکه ، باید الهام بخش طیف وسیعی از دارایی های برند ، فعال سازی ها و انواع مطالب متناسب با مخاطبان و کانال های مختلف باشد. هر فعالیتی که توسط همه افراد در سازمان شما انجام می شود باید توسط آن مطلع شود و به این ایده بزرگ بازگردد. * اجرای گردش کار جامع. گردش کار جامع ، شفافیت و وضوح عملکردی را فراهم می کند که باعث افزایش تولید محتوای با کیفیت از طریق اجرای هماهنگ می شود. هر قطعه محتوا باید گردش کار متمایز و در عین حال به هم پیوسته خود را در فرآیند تولید داشته باشد. این شامل همه چیز از ایده گرفته تا ورود به سیستم و تأیید گرفته تا بررسی انطباق و غیره است. در Zen Media ، این بدان معنی است که ما موجودی از انواع محتوای موجود در سازمان ما ایجاد می کنیم. سپس مراحل و چرخه تولید را برای هر قطعه محتوا ترسیم می کنیم ، پاسگاه ها را تعیین می کنیم ، وظایف خود را اختصاص می دهیم و بازه های زمانی ایده آل مورد نیاز برای تکمیل را تعیین می کنیم. در طول فرایند ، ما بسیار مراقب هستیم تا نقش ها و مسئولیت های واضح را ترسیم کنیم و به طور فعال ذینفعان و هر شخص ثالث را در بر بگیریم. * از تلاش های خود با پشته فناوری یکپارچه پشتیبانی کنید. فناوری یک نیروی اصلی در تقویت هماهنگی مورد نیاز برای غلبه بر سیلوها و دستیابی به سطح بالایی از همکاری است. در حالت ایده آل ، پشته فناوری بازاریابی باید از بازاریابی دیجیتال ، تولید سرب و کمپین های چند کانال پشتیبانی کند. یکپارچه فناوری پشته نشانه بلوغ سازمان است زیرا اجازه می دهد تا ارتباطات و معیارهای کانال به صورت خودکار انجام شود. اکنون زمان آن است که اولین نفر برای آینده باشد. سال 2019 یک سال مهم برای سازمانهای بازاریابی برای اتخاذ یک رویکرد یکپارچه خواهد بود و فرزندخواندگی زودهنگام مزیت اول بازار را به همراه دارد. در مواجهه با پیچیدگی هایی که دنیای بازاریابی امروز را مشخص می کند ، آینده بازاریابی در غلبه بر تکه تکه شدن از طریق هماهنگی و انسجام فشرده نهفته است. در تغییر از رقابت به همکاری ، بازاریابان در حال حاضر به الگوی بازاریابی فردا دست می یابند. مرا در توییتر یا LinkedIn دنبال کنید. وب سایت من یا برخی از کارهای دیگر من را در اینجا بررسی کنید. Shama Hydershama Hyder بنیانگذار و مدیرعامل Zen Media ، یک آژانس بازاریابی و روابط عمومی برنده جایزه برای شرکت های B2B با محوریت فناوری است. وی توسط مجله کارآفرین و "استاد هزاره جهان" توسط FastCompany.com به عنوان "استاد اصلی بازاریابی" معرفی شده است. Forbes ، BusinessWeek و Inc همه او را به عنوان یکی از 30 کارآفرین برتر در زمینه بازاریابی شناخته اند. Shama مخاطبان جهانی را ایجاد کرده است و به خاطر کمک به مارک ها در عصر دیجیتال شناخته شده است. او یک نویسنده پرفروش ، سخنران بین المللی بین المللی است و به مدت چهار سال پیاپی به یکی از 10 صدای برتر LinkedIn در بازاریابی معرفی شده است. "> * استانداردهای تحریریه * تحسین های فوربس
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.