چگونه می توان نقطه شیرین داستان پردازی برند خود را پیدا کرد

۱۱ بازديد
Shutterstock به عنوان یک بازاریاب محتوا ، هدف شما همیشه باید این باشد که داستانهایی را بیان کنید که یک وفاداری را ایجاد کنید که از افرادی ساخته شده است که در نهایت علاقه مند به خرید خدمات شما خواهند بود. موفقیت نه تنها به گفتن داستان بلکه به گفتن داستانهای مناسب متکی است. با این حال ، اینجاست که بسیاری از بازاریابان محتوا دست و پنجه نرم می کنند. ما فقط داستانهایی را می گوییم که ما به آنها اهمیت می دهیم ، یا چیزهایی را ایجاد می کنیم که کاملاً از مارک تجاری ، بی ربط یا بی علاقه هستند. بله ، عوامل زیادی وجود دارد که بر داستانهایی که می گویید تأثیر می گذارد: * که شما به عنوان یک برند هستید * چه کسی می خواهید به برسید * اهداف شما چیست (داخلی و خارجی) * چه نوع کانال ها/دسترسی به افراد شما * چه نوع منابع (مردم و بودجه) دارید * چقدر زمان ممکن است این موارد را تحت تأثیر قرار دهید تا بخش خاصی از دستگاه بازاریابی محتوای شما را تحت تأثیر قرار دهد ، حقیقت یکسان است: شما باید شکاف بین محتوای خود و افرادی را که می خواهید به آن برسید ، بپردازید. چگونه این کار را انجام می دهید؟ نقطه شیرین خود را پیدا کنید. نقطه شیرین شما چیست؟ نقطه شیرین محتوایی است که تخصص شما را با علایق مشتریان خود ترکیب می کند. نقطه شیرین شما همپوشانی موضوعی بین آنچه برند شما به دست آورده است ، حق دارد دیدگاه در مورد آن داشته باشد و مخاطبان شما به آن اهمیت می دهند. در موضوعات یا ایده هایی است که شما و افرادی که می خواهید به آنها برسید ، می توانید پیوند برقرار کنید. این داستان ها باید خوانندگان را درگیر ، آموزش یا الهام بخشند. یا برای وام گرفتن از میلتون گلاسر ، آنها باید اطلاع دهند و لذت ببرند. آنها می توانند از یک ویدیوی الهام بخش در مورد سخت کار کردن برای بهترین ورزشکار در مقاله گام به گام در مورد نحوه ارائه مالیات های خود استفاده کنند. یکی از عواملی که این داستانها با هم مشترک هستند این است که آنها فرد را به دلیل درگیر شدن با داستان بهتر می کنند. نقطه شیرین شما شامل دو ماده اصلی برای موفقیت داستان های شما است: * برند شما می تواند به خوبی به آنها بگوید. * مشتریان شما می خواهند (یا نیاز دارند) آنها را بشنوند. این موارد کلیدی برای تمرکز روی آن هستند. اگر در خارج از این منطقه گمراه شوید ، خطر گفتن داستانی را که بی علاقه است یا اینکه واجد شرایط گفتن نیستید ، به خطر می اندازید. به یاد داشته باشید: در خط خود بمانید اگر سعی می کنید در مورد مباحثی که برای افراد جالب است اما کاملاً خارج از منطقه خود است ، بنویسید ، خطر ایجاد محتوای تصادفی ، ناکارآمد یا ناشنوایان را به خطر می اندازید (به فیاسکو تجاری اعتراضی پپسی مراجعه کنید). مطمئناً ، بسیاری از افراد به جوایز اسکار علاقه مند هستند ، اما اگر شما یک شرکت ذخیره سازی مبتنی بر ابر هستید ، چرا احساس می کنید مجبور به ارائه مطالب مربوط به اسکار وزوز هستید؟ درعوض ، ابتدا روی قرار دادن مخاطبان خود - و نیازهای آنها - تمرکز کنید. از طرف تلنگر ، اگر شما یک شرکت ذخیره سازی مبتنی بر ابر هستید و محتوای متمرکز بر ویژگی های خود ، قیمت گذاری یا مزایای رقابتی خود را قرار داده اید (محتوای فروش با نام مستعار) ، خوانندگان بسیار کمی هستند که علاقه مند هستند (واقعاً ، شما فقط می رسیدید کسانی که در مرحله خرید سفر خریدار هستند). بنابراین ، چگونه می توانید میانه را پیدا کنید؟ در اینجا چند نمونه از مارک ها وجود دارد که کار بسیار خوبی برای ایجاد محتوا برای نقطه شیرین خود انجام می دهند. 1 Zendesk آنچه انجام می دهد: Zendesk ، که شرکت من با آن کارهای نامربوط انجام داده است ، همه چیز در مورد بهبود خدمات به مشتری است (به قول خودش ، "کمی ذن را به پشتیبانی مشتری می رساند.) چگونه این کار را انجام می دهد: Zendesk از طریق وبلاگ خود ، روی محتوای آشکار متمرکز شده است (به عنوان مثال ، 5 ویژگی کارمند خدمات مشتری کامل ) ، اما این یک قدم بیشتر برای کمک به افراد در تقویت ویبرهای ذن در شرکت های خود و جهان پیش رفته است. مقالات چیزهایی مانند نحوه برنامه ریزی نمایندگان خدمات مشتری برای اینکه به آنها داوطلبانه فرصت دهند -- موضوعی جالب و مفید که نکاتی را ارائه می دهد و تخصص و ارزش های شرکت را منعکس می کند. 2. JetBlue آنچه انجام می دهد: در هر شرکت هواپیمایی ، JetBlue "برای ارائه خدمات برتر در هر جنبه ای از تجربه سفر هوایی مشتری ما وجود دارد." چگونه این کار را انجام می دهد: این برند به دلیل تبلیغات هوشمندانه خود مشهور است ، بیشتر به این دلیل که چنین کار خارق العاده ای را برای شناسایی بزرگترین مشکلات مسافرتی مسافران و ارائه کمک ، راه حل یا کمک مستقیم انجام داده است. با کمپین Flybabies ، این شرکت با یک موضوع آزمایشی مقابله کرد: والدینی که با نوزادان گریه می کنند. به افتخار روز مادر ، jetblue یک آزمایش اجتماعی را در یکی از پروازهای خود انجام داد ، 25 ٪ تخفیف از هر بار که یک کودک در پرواز گریه می کرد ، بلیط JetBlue. کمپین منحصر به فرد به والدین نشان می دهد که آنها تنها نیستند ، تجربه افرادی را که نوزاد ندارند ، تصدیق می کند و کل برخورد را به یک تجربه لذت بخش تر تبدیل می کند ، همه با مقابله با یک موضوع سخت با طنز و دلسوزی. 3. myfitnesspal آنچه انجام می دهد: MyFitnessPal یک برنامه ساده است که به افراد کمک می کند تا با ردیابی وعده های غذایی و فعالیت های بدنی ، زندگی سالم تری داشته باشند. چگونه این کار را انجام می دهد: علاوه بر ابزار واقعی ، این برند یک تن از محتوای مفید را برای پشتیبانی از کاربران در سفر خود به سلامت منتشر می کند. در وبلاگ (و در برنامه) ، MyFitnessPal طیف وسیعی از موضوعات را برای پشتیبانی از سبک زندگی پوشش می دهد ، و همه چیز را از برای "درخواست یک مربی". با پوشش همه جنبه های بهداشت ، اطلاعات با ارزش بالایی را ارائه می دهد که از سفر شخصی آنها پشتیبانی می کند. شورای آژانس Forbes یک جامعه فقط دعوت برای مدیران در روابط عمومی موفق ، استراتژی رسانه ای ، آژانس های خلاق و تبلیغاتی است. آیا واجد شرایط هستم؟ محتوای فروش اکنون ، فقط به این دلیل که شما در مکان شیرین خود محتوا ایجاد می کنید به این معنی نیست که هرگز نمی توانید بفروشید. به عنوان copyblogger تعریف یادداشت های بازاریابی تولید محتوا محتوا ،" بازاریابی محتوا به معنای ایجاد و به اشتراک گذاری محتوای رایگان ارزشمند برای جذب و تبدیل چشم انداز به مشتریان و مشتریان است خریداران را تکرار کنید. نوع محتوایی که به اشتراک می گذارید با آنچه می فروشید ارتباط نزدیکی دارد. به عبارت دیگر ، شما به مردم آموزش می دهید تا آنها را دوست داشته باشند و به شما اعتماد کنند و به اندازه کافی به شما اعتماد کنند تا با شما تجارت کنید. " این فقط بدان معنی است که شما از طریق محتوا می فروشید ، از محتوا برای فروش استفاده نمی کنید. واقعاً ، شما مردم را فریب می دهید که بخواهند با برند خود تجارت کنند. محتوای بازاریابی در مورد کشف علایق مخاطبان شما و افزایش کنجکاوی در مورد اینکه شما به عنوان یک برند هستید. محتوای فروش باعث می شود کسی از علاقه مند یا کنجکاو برای تبدیل شدن به مشتری یا مشتری شما باشد. پیدا کردن نقطه شیرین شما باعث می شود تا مردم در مسیر خرید کارآمدتر از یک بروشور فروش قرار بگیرند. خط پایین آیا می خواهید بیشتر بفروشید؟ سپس از معرفی تا خرید ، تجربیات محتوا را برای افرادی که باعث می شوند احساس خوبی داشته باشند ، ایجاد کنید. تجربیاتی را ایجاد کنید که به جای اینکه مردم احساس کنند که به آنها فروخته می شوند ، احساس کنند که می خواهند از شما بخرند. اطلاعات "> Josh Ritchie ستون پنج ، یک آژانس بازاریابی محتوا و Visage ، یک بستر طراحی محتوای بصری."> استانداردهای سرمقاله *
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.