5 Chatgpt می خواهد تصمیم بگیرد که تلاش های بازاریابی خود را در کجا متمرکز کند

۷ بازديد
5 Chatgpt می خواهد تصمیم بگیرد که تلاش های بازاریابی خود را در کجا متمرکز کند مشتریان Gettyyour بیشتر بازاریابی شما را از دست می دهند. آنها از پست های شما عبور می کنند ، تبلیغات خود را نادیده می گیرند و پیام خود را فراموش می کنند. شما در حال هدر رفتن منابع هستید که سعی می کنید همه جا را به یکباره بازاریابی کنید. انرژی پراکنده به معنای بازده پراکنده است. بازاریابی شما برای کار نیاز به تمرکز دارد. تلاش برای حضور در همه جا را متوقف کنید. سکوی خود را انتخاب کرده و آن را کاملاً مالک کنید. این اعلان های Chatgpt به شما کمک می کند تا مکان شیرین بازاریابی خود را پیدا کنید و برای حداکثر تأثیر دو برابر شوید. بهترین نتایج شما فقط چند حرکت متمرکز است. تمرکز بازاریابی خود را پیدا کنید: ChatGPT برای نتایج بهتر نتایج کامل خود را در ده مکان قرار نمی دهد ، در یک مکان غالب شوید. بازاریابان بزرگ ابتدا یک کانال را تسلط می دهند. آنها قبل از گسترش یک پایگاه قوی می سازند. نگاه کنید که مشتریان رویایی شما در کجا آویزان هستند و آنها را در آنجا ملاقات می کنند. بازده مرکب شما از قوام در مکانی که بیشترین اهمیت را دارد ناشی می شود. موفقیت سرنخ هایی را در مورد مکان تمرکز بعدی به جای می گذارد. "به من کمک کنید تا بهترین بستر بازاریابی را برای تجارت خود شناسایی کنم. در مورد مخاطبان ، منابع و نتایج فعلی من از من سؤال کنید. تجارت من [توصیف شغل شما] است و مشتری ایده آل من [توصیف آنها] است. برای هر پلتفرم ذکر می کنم ، ROI بالقوه و تراز کردن با اهداف من را تجزیه و تحلیل کنید ، فقط به من کمک کنید تا یک پلتفرم را برای تمرکز روی آن انتخاب کنم. " معیارهای خود را به درستی دنبال کنید زیرا YouMaga فراموش نشدنی است ": ترامپ تیلور سویفت را مسخره می کند پس از اینکه برخی از تماشاگران او را در حساب X Super Bowlkanye West Dark می کنند ، پس از هیتلر و هیتلر ، جیب در تعرفه های تیلور سوئیفتروپ به روزرسانی های زنده: ایالات متحده استیل و Alcoa در Pre حرکت می کنند. -بعد از ترامپ تعهد 25 ٪ فولاد و تعرفه های آلومینیومی دروغ نگوید ، اما بیشتر مردم هرگز به آنها نگاه نمی کنند. در مورد اینکه مشتریان شما واقعاً از کجا آمده اند ، واقعی شوید. داده های شما کلید حرکات بازاریابی بعدی شما را در خود جای داده است. بنیانگذاران هوشمند الگوهای آشکار را از دست نمی دهند زیرا فکر نمی کنند آمار خود را بررسی کنند. حدس زدن را متوقف کنید و ردیابی را شروع کنید. "من باید درک کنم که مشتریان من واقعاً از کجا آمده اند. از من در مورد داده های دستیابی مشتری فعلی و روش های ردیابی ، با داده های حساب های من یا نرم افزار فروش ، از من بپرسید. یک الگوی داشبورد ساده که می توانم برای نظارت بر معیارهای کلیدی بازاریابی روزانه خود استفاده کنم. " ایجاد عادت پایدار می داند که ارسال پراکنده کار نمی کند. بازاریابی فقط زمانی مؤثر است که روزانه ظاهر می شوید. عادات بازاریابی ایجاد کنید که حتی در هنگام ایجاد انگیزه به سیستم هایی که کار می کنند ، می چسبند. به جایی که مخاطبان شما بیشتر به شما احتیاج دارند نشان دهید. قوام شما بازده های ترکیبی را ایجاد می کند که دیگران از آن خارج می شوند. "من را در ایجاد یک روال بازاریابی پایدار برای بستر انتخابی خود راهنمایی کنید. ابتدا در مورد برنامه فعلی و الگوهای انرژی من سؤال کنید. سپس به من کمک کنید تا یک برنامه اقدام روزانه را طراحی کنم که به طور طبیعی در گردش کار من باشد. شامل کارهای خاص ، بلوک های زمانی و اقدامات پاسخگویی است . برنامه ریزی سریع بازخورد را دریافت کنید ، آزمایش را شروع کنید. بازار به شما می گوید چه چیزی کار می کند. انتشار محتوا ، پاسخ های پیگیری ، تنظیم و تکرار. سعی کنید آنچه را که انجام می دهید ، سرنگون نکنید و یا از افرادی که کار خود را حمل نمی کنند ، مشاوره بگیرید. نامزدی مخاطبان شما دقیقاً به شما نشان می دهد که بعد چه کاری باید انجام دهید. فقط به آنها گوش دهید و شروع به رشد خواهید کرد. "به من در ایجاد یک سیستم بازخورد برای تلاش های بازاریابی خود کمک کنید. از من در مورد محتوای فعلی و معیارهای نامزدی خود بپرسید. سپس یک فرآیند ساده را برای آزمایش سریع و اندازه گیری نتایج طراحی کنید. معیارهای کلیدی را برای ردیابی و چند بار برای بررسی آنها در نظر بگیرید." دو برابر برندگان برنده شد و نتایج بزرگی را به دست آورد. وقتی چیزی کار می کند ، بیشتر از آن کار کنید. خیلی بیشتر برخی از افراد کاملاً از برنده های بازاریابی خود غافل هستند. آنها به جای حداکثر رساندن آنچه در حال حاضر کار می کنند ، سعی می کنند چیزهای جدید را امتحان کنند. جیب موفقیت خود را پیدا کنید و پتانسیل آن را به حداکثر برسانید. بهترین نتایج شما ناشی از دو برابر شدن است. "به نظر می رسد بهترین محتوای من [محتوای برتر خود را توصیف کنید. بازاریابی خود را متمرکز کنید: ChatGPT از شما می خواهد که هنگام متوقف کردن خیلی نازک خود ، نتایج بازاریابی خود را به حداکثر برساند. یک پلتفرم را انتخاب کنید و آن را کاملاً مالک کنید. معیارهای خود را پیگیری کنید تا بدانید چه چیزی کار می کند ، عادت های پایدار ایجاد می کند و در مورد هر آنچه را که امتحان می کنید سریع بازخورد دریافت کنید. وقتی می فهمید که چه چیزی کار می کند ، سخت دو برابر کنید. نقطه خود را انتخاب کنید و مرتکب شوید. شما اینجا نیستید که به هم بزنید. مرا در LinkedIn دنبال کنید. وب سایت من را بررسی کنید. Jodie CookfollowingAccess تمام بهترین مطالب محتوای Chatgpt من. بنیانگذار CoachVox ، Forbes 30 زیر کلاس 2017. کارآفرین پس از Exit و نویسنده حرفه ای ده سال. پاورلیفر رقابتی و عشایر دیجیتال. "> * استانداردهای تحریریه * تحسین های فوربس
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.